01 ALLMÄNT

God morgon! Tittade i medlems-

2011-11-20 11:36 #0 av: [Strawman]

registret och såg att det kommer till nya medlemmar men det finns ingen här på FiF som skriver något eller är intresserad av någon filosofisk diskussion ?? Konstig sajt det här. Är ni rädda för att göra bort er om ni skriver något eller vad är problemet ? Eller är alla bara upptagna med sitt ? Eller är det JANTE som spökar ? Jag försökte skriva några inlägg i början när jag registrerade mig här men insåg snart att intresset är NADA, och att ingen ändå läser vad man skriver och att det inte leder till någon diskussion !? Konstig sajt det här måste jag säga !

Anmäl
2011-11-23 00:30 #1 av: Moonwing

Hmm..bra att du puttar, detta är en lite bred sajt, många tror nog att man måste både vara lärd å kunnig och vill inte "verka dumma"..-något man inte behöver känna här!Flört

Genom att samtala, fråga, kommentera..varandra här, oavsett bakgrund...-gör vi varandra och våra sinnen en enorm tjänst, som man just endast kan få i ett gemensamt samtal..

Så släpp loss, vetja´..Tungan ute

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen Medarbetare på Existens o Filosofi

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.