01 ALLMÄNT

Godmorgon Må 2 April!

2012-04-02 01:32 #0 av: Moonwing

Morning!!!!!!Glad

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen Medarbetare på Existens o Filosofi

Anmäl
2012-04-02 07:19 #1 av: Farwuq

God morgon!

Glad

Nu har vi april!

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2012-04-02 08:44 #2 av: veran

Hej!

Jättesöt bild. Men....ursäkta mitt gnäll...man måste komma ihåg att inte röra vid vilda små gulliga djur som ligger och trycker ute i naturen. Jag har fått lära mig att de blir övergivna då ungarna luktar människa.

Hoppas ni inte tar illa upp av m itt påpekande. Och jag hoppas mitt gnäll stämmer, har faktiskt inte kollat upp om det stämmer eller om det är en "skröna".

Anmäl
2012-04-05 23:43 #3 av: Moonwing

Du behöver inte vara orolig-bilden är animerad,mer menad som en symbol!

Välkommen hit, förresten!

(förresten det är en skröna-har själv varit sas tvungen att flytta på rådjurskid, för att de legat "olämpligt"-men mamman kommer  ändå och hämtar dem sen-det är däremot något, man bör undvika-det har du fullkomligt rätt iFlört)

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen Medarbetare på Existens o Filosofi

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.