MEDLEMSPRESENTATIONER

Hejhej

2009-07-22 00:05 #0 av: [dahliamoon]

Hejsan!

En väninna till mig brukar kalla mig filosofisk. Vad hon menar med detta är jag osäker på. Jag gillar att fundera högt över frågan varför och orsakerna bakom varför men om detta gör mig filosofisk vete sjutton.

Antar att jag tillhör plast-filosoferna (De som inte är så insatta men gärna vill). Jag har inte hunnit läsa så mycket, men ska ta itu med det har jag tänkt.

Väl mött

Anmäl
2009-07-22 13:23 #1 av: Maja

Hej!

Ja, men visst är det intressant att filosofera oavsett vilken inriktning det går åt! =) Starta gärna trådar där du tar upp några av dina funderingar! =) Alltid kul för oss andra att också spåna på dem! =)

Anmäl
2009-07-22 17:36 #2 av: AnneN

Hej och varmt välkommen hit Glad

Du är inte ensamen om att fundera över frågan Varför? och Varför, blir varför? osv... Skrattande

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2009-07-23 10:54 #3 av: [dahliamoon]

Tänk att det är så svårt att hamna på "Därför" :-)

Anmäl
2009-07-24 02:15 #4 av: Hennum

Ja, men visst är det kul att säga varför, istället för därför. När man har ett därför så är det på något vis slut. Det blir ett stopp för diskussionen och utvecklingen. Även om därför kan vara väldigt spännande oxå...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.